کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین نرم افزارهای جایگزین Google Photos

به گزارش سافت گذر، گوگل در گذشته حافظه ابری بینهایت را برای ذخیره تصاویر در Google Photos ارائه می کرد ولی امروز سیاست این شرکت تغییر کرده است زیرا از تاریخ 1 ژوئن 2021 هر تصویر یا ویدیویی که در این نرم افزار وجود دارد، در همان حافظه 15 گیگابایتی اولیه ذخیره خواهد شد بنابراین باید با حافظه ابری بینهایتی که گوگل ارائه می داد، خداحافظی کنیم.

حافظه ابری گوگل فوتوز Google Photos آی کلود دراپ باکس

خبر خوش برای دارندگان گوشی های پیکسل

چنان چه شما گوشی پیکسل دارید، خبری که در پاراگراف قبل دادیم نباید زیاد نگران تان کند زیرا گوگل تأیید کرده که دارندگان این دستگاه ها می توانند حتی پس از 1 ژوئن نیز از حافظه ابری بی نهایت بهره ببرند ولی باید مطمئن باشند که کیفیت مشخص شده برای تصویر روی بالاترین وضوح ممکن می باشد.

چه اتفاقی برای آلبوم های فعلی می افتد؟

هر تصویر یا ویدیویی که با بیشترین کیفیت ممکن و تا پیش از 1 ژوئن 2021 ذخیره شده اند، شامل این قانون نخواهند شد. این یعنی هر محتوایی که تا دو سه ماه دیگر آپلود می کنید 15 گیگابایت حافظه داخلی را اشغال نخواهد کرد.

بر این اساس، می توانید هر آنچه که فعلاً در گالری ذخیره شده را در حافظه ابری گوگل ذخیره کنید ولی این راهکار مشکل مربوط به تصاویری که بعداً می گیرید را حل نخواهد کرد. در این بین، مشکل زمانی بدتر می شود که می بینیم 15 گیگابایت حافظه داخلی با همه سرویس های گوگل به صورت مشترک استفاده خواهد شد. با این اوصاف، خیلی خلاصه بگوییم که به سرعت حافظه ارائه شده پر می شود.

حالا فرصت خوبی پیش آمده تا بهترین نرم افزارهای جایگزین Google Photos را به شما معرفی کنیم. اپلیکیشن های دارای حافظه ابری مختلفی وجود دارند که برخی از آنها امکاناتشان فوق العاده است.

گوگل وان

حافظه ابری گوگل فوتوز Google Photos آی کلود دراپ باکس

یکی از دلایلی که گوگل ارائه حافظه ابری رایگان را متوقف کرده آن است تا سرویس های پولی خود را راحت تر بفروشد. اما استفاده از این خدمات مزایای خاص خودش را دارد.

مهمترین فایده آن است که دیگر نیازی نخواهد بود اکانت جدیدی بسازید و همه تنظیمات را از ابتدا انجام دهید. بر این اساس، مهمترین نکته این اقدام آن است که بابت حافظه ای که می خرید پول می پردازید.

قیمت این حافظه ها هم کاملاً منطقی است. مثلاً 100 گیگابایت با هزینه 2 دلار در هر ماه محاسبه می شود و اگر سالانه پول بپردازید هم باید 20 دلار بدهید. این مقدار حافظه برای اکثر افراد کفایت خواهد کرد ولی اگر قصد دارید ویدیوهای 4K و تصاویر باکیفیت خود را ذخیره کنید، می توانید سراغ سرویس 20 ترابایتی بروید. به علاوه، گوگل برای سرویس های خانوادگی تمهیداتی اندیشیده به طوری که حافظه ها را می توان با 5 نفر از اعضای خانواده به اشتراک گذاشت بنابراین تصمیم با خودِ شماست که می خواهید همچنان از سرویس های این شرکت استفاده کنید یا سراغ سایر برنامه ها بروید.

دانلود گوگل وان از پلی استور | دانلود گوگل وان از اپ استور

آمازون فوتوز

حافظه ابری گوگل فوتوز Google Photos آی کلود دراپ باکس

اگر از سرویس های آمازون استفاده می کنید، آمازون فوتوز یک آلترناتیو فوق العاده خواهد بود. چنان چه مشترک آمازون پرایم هستید، حافظه ابری بینهایت برای تصاویر و 5 گیگابایتی برای ویدیوها دریافت خواهید کرد. اگر هم کاربر جدید هستید، 5 گیگابایت برای ذخیره تصاویر در اختیار خواهید گرفت. درست مانند گوگل وان، آمازون فوتوز 100 گیگابایت را با هزینه 1.99 دلاری در هر ماه ارائه می کند و اجازه اشتراک گذاری آن را با 5 نفر از اعضای خانواده داده است.

اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید می توانید 1 ترابایت را با هزینه 6.99 دلاری در هر ماه بخرید. با استفاده از اپلیکیشن آمازون فوتوز، می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را در همه دستگاه ها ببینید و به آسانی یک تصویر پس زمینه را در تلویزیون یا تبلت تنظیم نمایید. کاملاً به سلیقه شخصی تان بستگی دارد که می خواهید از گوگل وان استفاده کنید یا آمازون فوتوز زیرا هر دو سرویس های مشترکی دارند.

دانلود آمازون فوتوز از پلی استور | دانلود آمازون فوتوز از اپ استور

آی کلود

حافظه ابری گوگل فوتوز Google Photos آی کلود دراپ باکس

حافظه ابری ارائه شده توسط اپل را نیز فراموش نکنید. تقریباً نیمی از جمعیت ایالات متحده یک دستگاه iOS دارد بنابراین استفاده از آی کلود یک تصمیم منطقی است. بهره مندی از سرویس های این شرکت باعث می شود خیلی از مشکلات سایر نرم افزارها به سراغتان نیایند. یک سرویس 50 گیگابایتی با هزینه 0.99 دلاری در هر ماه وجود دارد که می توانید آن را انتخاب کنید. آی کلود تقریباً هر آنچه در آیفون ذخیره شده را بکاپ گیری و داده های آن را در دستگاه های مختلف همگام سازی می کند.

قیمت این سرویس مانند قیمت گوگل وان و آمازون فوتوز است هرچند آی کلود 200 گیگابایت را با هزینه 2.99 دلاری در هر ماه می فروشد. به علاوه، شما می توانید 2 ترابایت را با هزینه 9.99 دلاری در هر ماه بخرید. بار دیگر تکرار می کنیم که اگر گوشی آیفون دارید، آی کلود جایگزین مناسبی برای Google Photos خواهد بود.

پی کلود

حافظه ابری گوگل فوتوز Google Photos آی کلود دراپ باکس

پی کلود یک آلترناتیو فوق العاده برای گوگل فوتوز است. با هزینه 175 دلاری می توانید از حافظه 500 گیگابایتی بهره ببرید که هیچ تاریخ انقضایی ندارد. فقط کافی است یک بار بابت آن پول بپردازید تا دیگر نیازی به خرید حافظه بیشتر نداشته باشید.

اگر هم می خواهید 350 دلار پول بپردازید، حافظه 2 ترابایتی دریافت خواهید کرد. البته یک حافظه 10 گیگابایتی محدود و رایگان نیز تعبیه شده است. سرویس های دیگری هم وجود دارند که برخی از آنها واقعاً ارزشش را ندارند.

پی کلود می تواند به صورت اتوماتیک فایل های شما را در حافظه ابری ذخیره و اطلاعات را همگام سازی کند. این سرویس از شیوه رمزگذاری 256 بیتی بهره می برد تا از همه فایل های ذخیره شده محافظت نماید. شما می توانید فایل های خود را از سایر سرویس ها مانند دراپ باکس، اینستاگرام، فیسبوک، وان درایو و گوگل درایو وارد و خارج کنید.

دانلود پی کلود از پلی استور | دانلود پی کلود از اپ استور

دراپ باکس

حافظه ابری گوگل فوتوز Google Photos آی کلود دراپ باکس

دراپ باکس یک سرویس حافظه ابری محبوب است ولی قیمتش نسبت به سایر رقبا بیشتر بوده و سرویس های ارزان تر آن نیز حافظه کمتری دارند. حافظه 2 ترابایتی آن با هزینه 11.99 دلاری در هر ماه و یا 9.99 دلاری در هر سال فروخته می شود. سرویس های دیگر که 5 ترابایت حافظه دارند نیز با هزینه 15 دلار در هر ماه به فروش می رسد.

دراپ باکس شاید همچون گوگل وان یا آی کلود با سیستم عامل ها هماهنگ نباشد ولی ویژگی های جذابی دارد که اسکن اسناد، بکاپ گیری خودکار از تصاویر و ویدیوها، اشتراک گذاری فایل های حجیم با سایرین، استفاده از کیف پول مجازی و . . . از آن جمله اند. بر این اساس، اگر می خواهید از سرویس های شرکت های بزرگ مانند گوگل، آمازون و اپل استفاده نکنید، دراپ باکس گزینه خوبی است.

دانلود دراپ باکس از پلی استور | دانلود دراپ باکس از اپ استور

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48769 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/01/08 تعداد مشاهده: 3102
سافت گذر